بازی اندروید قاتل قراردادی برای نابودی زامبی ها یا با اسم انگلیسی کامل CONTRACT KILLER: ZOMBIES یک بازی خارق العاده و زیبا از کمپانی قدرتمند GLU که بی شک مورد توجه اشخاصی که علاقه به سبک اکشن و ترسناک دارند واقع خواهد شد. بازی هیجانی و جذاب با صحنه های فوق العاده که هم اکنون به همراه دیتا + تریلر + تصاویری از محیط آن در ادامه مطلب آمده شده است.این بازی هم بروی روی تبلت و هم گوشی اندروید تست شده است.

یک تیم قدرتمند از قاتلان حرفه ای زامبی ها برای ضربه زدن و نابودی هزاران زامبی آماده شده است تا بتوانند زمین را از شر این موجودات پاک کنند و شما به عنوان یکی از این شخصیت ها وظیفه تک تیرانداز و نابودی آنها را بر عهده دارد, خونسردی خود را حفظ کنید و تنها زامبی ها را نابود کنید که از هر سمتی به شما حمله ور خواهند شد و زامبی ها را از نفوذ به شهر باز دارید و اجازه ندهید جان غیر نظامیان را بگیرند و به بازماندگان و انسان ها کمک کنید و ماموریت های خاص را یکی پس از دیگری پشت سر گذارید.

وجود زرادخانه ای از سلاح ها کشتار زامبی و تجهیزات نظامی از جمله تفنگ تک تیرانداز و نارنجک انداز ها با قابلیت خرید و اضافه کردن سلاح در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا هر چه نیاز دارید برای انجام یک ماموریت نهایی که آن پاکسازی است آماده باشید.

یک بازی فوق العاده از کمپانی GLU با حجم 450 مگابایت به همراه تریلر
بازی اندروید CONTRACT KILLER: ZOMBIES 3.1.0 قاتل قراردادی زامبی ها